Selasa, 22 Mac 2011

BENGKEL KERTAS 3 SENI VISUAL SPM

Pada 22 Mac 2011 bertempat di SMKA SHAMS Seremban, Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan telah mengadakan satu Bengkel Seni Visual SPM berkaitan Kerja Kursus PSV (Kertas 3).

Pertemuan seperti ini sangat dialu-alukan oleh guru-guru Seni Visual yang sudah lama tidak berbengkel dan berkursus. Kebetulan pula, ramai guru-guru yang baru ber-'posting' setelah tamat belajar dari UPSI dan Universiti tempatan, justeru mereka dapat bertemu dengan guru-guru yang lebih berpengalaman menjalankan Kerja Kursus.

Tahniah diucapkan kepada En. Mohd. Nor Awalluddin (Penyelia Sains Sosial) dan pasukan Jurulatih Utama Pendidikan Seni Visual Negeri Sembilan yang diketuai oleh Hj. Shamsir bin Md. Zain.

Para peserta bengkel yang manis-manis...

Tn. Hj. Shamsir menyampaikan taklimat dan penerangan

En. Abdul Malek (Ketua Bidang Sains Sosial) Sektor Akademik, JPNS memberi ucapan.

Terima kasih En. Yaacob, jadi tuan rumah bengkel Seni Visual. Kat sekolah ni, ada mesin jual air panas dan sejuk. Cappucino pun ada..! Al maklum, sekolah kluster.. Pelajar-pelajar sekolah SHAMS ni memang hebat-hebat, sekolahnya terkenal di Negeri Sembilan.

Sepanjang satu hari berbengkel, guru-guru seni nampak ceria dan bersemangat melaksanakan tugasan kerja kursus. Special ni, cikgu kena jawab dulu soalan sebelum ajar pelajar di sekolah. Kalaulah pelajar-pelajar bersemangat macam cikgu-cikgu ni semua, confirm korang dapat A semua!





Tahniah kepada guru-guru Seni Visual Negeri Sembilan!

1 ulasan:

Noraida Ahmad berkata...

gambar-gambar cantik ini diambil oleh cikgu Zulkiflie